Få et hold overblik

Holdoversigt

Her på siden giver vi dig en hold oversigt, så du hurtigt kan se, hvornår de forskellige hold foregår. Dertil er der en kort beskrivelse, af hvert enkelt hold.
Holdoversigt

Mandag

  • Intro/Begynder hold

    Kl.17:00 - 18:15
  • Team WOD

    Kl.18:15 - 19:15
  • Styrke hold

    Kl.19:15 - 20:30

Tirsdag

  • Gi mig skill'z

    Kl.17:15 -18:30
  • Open gym

    Kl.19:00-20:00
  • WOD hold

    Kl.20:00-21:00

Onsdag

  • KIDS WOD

    Kl.17:00-18:00
  • Team WOD

    Kl.17:00-18:00
  • Vægttabs Camp

    Kl.19:30-20:45
    Dette er et lukket hold

Torsdag

  • Intro/Begynder hold

    Kl.17:00-18:15
  • Styrke hold

    Kl.18:30-19:45
  • WOD hold

    Kl.19:45-21:00

Fredag

  • Endurance

    Kl.17:00-18:00

Lørdag

  • KIDS WOD

    Kl.09:30-10:30
  • Team WOD

    Kl.10:30
Holdbeskrivelse

Intro/Begynder

Her lærer du alle basis øvelser med korrekt udførelse. Gæster der er under intro vil også være på denne time.

WOD

Her vil der blive arbejdet mere i dybden med øvelserne, som indebærer nogen eller en del teknik. Vægtstænger vil indgå.

Styrke

Her er der fokus på, at du bliver stærkere i de 5 store øvelser; dødløft, squat, bryst, ryg og skulder.

Endurance

På Endurance er der fokus på udholdenhed, både fysisk og mentalt. Der er høj puls og du rykker med garanti grænser.

Gi mig skill'z

Et hold for alle som gerne vil udfordre sig selv lidt ekstra, både på sværhedsgraden og antal kilo, samtidig med fokus på teknik! 

Niveauet er altså en smule højere end level 1, hvorfor du som minimum skal have kendskab til de gense øvelser (Squat clean, power clean, snatch, pull ups, T2B, ropeclimb osv.) Det forventes IKKE at i mestre alle øvelser, men i skal have kendskab til de forskellige bevægelser. 

Det vil være realistiske workouts og kilo, hvor der vil være forskellige optioner med vægt, alt efter hvilket niveau man er på (scaled, intermedia, RX). Men fælles for hvert niveau er, at man skal prøve de forskrevne kilo skrevet på tavlen. Ja det vil være tungt nogle gange, hvor man måske kun kan tage enkelte reps og må holde en kort pause ind imellem. Men sådan er crossfit, men det er også sådan man blive bedre og flytter sine grænser.

Fight Gone Bad

Intervaller med korte indlagte pauser, hvilket gør, vi træner vores evne til at restituere hurtigt mellem vores arbejdes zoner og arbejde med større mængder affaldsstoffer i kroppen.

Team WOD

Her får man alle muligheder for at mærke, hvad ægte holdånd er. Man er som minimum altid i hold af 2, hvorefter arbejdet om sammen som et hold, om at gennemføre dagens WOD sker. En unik og helt igennem fed måde at træne og blive presset på som atlet.

KIDS

Med KIDS er der fokus på børn i alderen 6-14 år, som gerne vil dyrke crossfit og have det sjovt med andre. Vi ligger stor vægt på teknik, motoriske øvelser, balance koordinering og helkrops øvelser, som styrker den voksende kroppen på den mest optimale måde.

Morgenfrisk

For de morgenfriske, som godt kan lide at få noget ud af dagen. Der er lagt op til en frisk start på dagen, med en god træning, lavet på et niveau, hvor man stadig har overskud til at klare resten af dagen.

Olympisk vægtløftning

Er du til tekniske løft, så har vi i samarbejde med Weightlifting 8600 (Vægtløfter forening) lavet en rigtig stærk kontingent pris, som CrossFit Silkeborg medlemmer kan benytte sig af, som samtidig giver mulighed for fælles træninger, vægtløfter camps m.m.
Holdtilmelding
Gå til din personlige side, hvor du kan ændre din profil samt tilmelde dig de aktuelle hold der nu passer dig. Er du endnu ikke medlem af Crossfit Silkeborg? Så klik herunder og bliv medlem hos os i dag, så du hurtigt kan tilmelde dig dine hold.
Find dit hold her

Kontakt på

Nyhøjvej 8
8600 Silkeborg

Åbningstider Reception

  • Tirsdag
    18:00-20:00
  • Onsdag
    18:00-20:00
  • Torsdag
    18:00-20:00
  • Helligdage er der ingen bemanding i receptionen
Copyright 2018 - Crossfit Silkeborg